SIGN OUR GUEST BOOK smi_oldboys@yahoo.com

OUR SCHOOL RALLY


Wednesday, August 19, 2009

A CHARITY FOR HUMANITY

THE MICHAELIANS

LAPORAN KEMPEN DERMA DARAH ANJURAN ANSARA-SMIOB


Para petugas dari Hospital Raja Permaisuri Bainun


1. Doktor


a. Kapt. Dr. Nurul Huda Ibrahim


b. Dr. Tan Li mei


c. Dr. Neoh Lim Mei




2. Pegawai Seranta


a. En. Hanafi


b. Cik Eisha




3. Pegawai MLT


a. Pn. Azlina


b. Cik Juliza


c. Cik Luneswari



4. Jururawat


a. S/N Minah


b. S/N Roa


c. J/M Rafidah


d. A/N Fatimah


e. S/N Patma


f. S/N Kalewani

5. Pegawai PPK


a. Pn. Zainoriah


b. En Zahid


c. En. Hamid


d. Pn. Eiza



Sathya Sai Baba Centres Perak


1. Mr. S. Saminathan (ex SMI teacher)


2. Mr. V. Vijayakumar


3. Mr. K. Gopinathan


4. Dr. Prem Lekhi


5. Ms. Foong Swee Ngan


6. Prof. Gopal Krishnan



SMI Leo Club


1. Steven Tiw Tee Siang


2. Dovinald Tham Kam Loy


3. Yau Wing Tim


4. Jeffrey Ong Seok Wai


SMIOB


1. Mohd Fazli ( batch 1996)


2. Mohd Dzran (batch 1996)


3. Gaffari Danial (batch 2003)


4. Darwis (batch 2003)



Michaelians


1. Dr. Chang Seit Kim (batch 1979)


2. K. Gopinathan (batch 2000)


3. Sahrul Anuar Mat Said (batch 1993)


4. Meor Shahril Nizam (batch 2000)




Jumlah penderma


14 Ogos 2009


Bilangan yang mendaftar = 62 orang


Bilangan yang layak menderma = 52 orang



15 Ogos 2009


Bilangan yang mendaftar = 125 orang


Bilangan yang layak menderma = 85 orang



16 Ogos 2009


Bilangan yang mendaftar = 90 orang


Bilangan yang layak menderma = 70 orang


JUMLAH KESELURUHAN: 207 penderma darah


Penghargaan


SMIOB mengucapkan jutaan terima kasih kepada Jusco Ipoh terutamanya Ms. Kasturi dan Ms. Angeline kerana banyak membantu dan memberikan kerjasama yang amat baik. Penghargaan juga kepada staf-staf Hospital Raja Permaisuri Bainun di atas komitmen serta kerjasama yang diberikan dalam menjayakan kempen derma darah pada tahun ini terutamanya En. Khairul (pegawai seranta) yang banyak membantu SMIOB dari awal sehingga akhir program ini.


Penghargaan yang tidak terhingga diucapkan kepada Kumpulan Sathya Sai Baba Centres Perak, terutamanya cikgu S.Saminathan (bekas guru SMI) yang banyak membantu dan komitmen beliau yang amat tinggi terhadap khidmat kepada masyarakat ini. Walaupun sudah bersara dan telah melebihi usia separuh abad, usaha beliau dalam memujuk orang ramai untuk menderma darah amat dikagumi. Satu usaha dan semangat yang amat dipuji dan wajar dicontohi oleh generasi muda khususnya para Michaelians.


SMIOB juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada adik-adik kami dari kelab LEO SMI yang sanggup hadir bagi membantu dan menjayakan program khidmat masyarakat walaupun masih lagi berada di bangku sekolah. Diharapkan kerjasama di antara OLD BOYS dan BOYS seperti yang ditunjukkan dalam kempen derma darah ini dapat diteruskan untuk program-program kebajikan dan khidmat masyarakat SMIOB yang masih dalam peringkat perancangan dan perlaksanaan di masa hadapan.


Tidak lupa juga kepada Michaelians yang terdiri daripada bekas pelajar SMI yang hadir untuk memberikan sokongan moral dan tenaga dalam menjayakan kempen derma darah pra Ramadhan ANSARA/SMIOB 2009 di Ipoh. Sesungguhnya khidmat anda dalam aktiviti kemasyarakatan sesuatu yang patut dibanggakan.


Akhir sekali SMIOB mengucapkan ribuan terima kasih kepada ALUMNI MRSM( ANSARA) terutamanya kepada Presiden ANSARA, Datuk Mukhriz Mahathir dan Pengarah Koordinator Kempen Derma Darah Pra Ramadhan, Dr. Halim Abu Bakar di atas kerjasama, bantuan dan nasihat yang diberikan. Semoga kerjasama di antara SMIOB dan ANSARA dapat diperkukuhkan lagi di masa hadapan bukan sahaja untuk program kempen derma darah tetapi diperluaskan lagi kepada pelbagai program yang dapat membantu pembangunan SMI dan MRSM secara khususnya selaras dengan usaha kerajaan dalam menjayakan konsep 1 Malaysia terutamanya di sekolah-sekolah dan juga kepada masyarakat amnya.


Disediakan oleh;
MOHD FAZLI BIN MAT DOA
Pengarah Program Kempen Derma Darah Pra-Ramadhan 2009
ANSARA/SMIOB
Ipoh




2 comments:

mohd dzran said...

saya ingin mengucapkan tahniah kepada SMIOB dan juga kepada pengarah program yang bertungkus lumus utk menjayakan kempen deram darah ini sebelum, semasa dan selepas kempen.

diharap ramai lagi pemimpin2 dari SMIOB yang akan tampil ke hadapan untuk memimpin dan menjadi ketua kepada setiap program SMIOB..

mohd fazli mat doa said...

terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menjayakan kempen derma darah ini. harapan agar lebih ramai warga michaelian akan terlibat di lain-lain program nanti.